FIN | EN

Grafiikkaa ja monotypioita

13.10 – 21.12.2018

Studio M3 | Savilahdenkatu 14 | 50100 Mikkeli

Näyttelyn nimi ”Mielikuvia muutoksesta” on yhdistelmä Kirsi Neuvosen nykyisestä näyttelyteemasta ja siitä, että hänen ilmaisunsa on myös muutoksessa. Perinteinen metalligrafiikka on saanut rinnalleen uuden maalauksellisemman monotypian. Hän on siirtynyt metalligrafiikan sarjallisuudesta uniikkiteosten pariin ja jakaa työvuotensa näiden kahden tekniikan kesken. Studio M3 Showroomin näyttely on yksi osa tätä muutosprosessia, sillä sinne on ripustettu rinnakkain Kirsi Neuvosen uutta ja vanhempaa tuotantoa.

Teosryhmät muodostavat vaihtuvan kokonaisuuden, sillä kun teos myydään ja se matkaa asiakkaan kotiin, tulee sen tilalle toinen teos. Kyseessä ei kuitenkaan ole popup näyttely, sillä Studio M3 näyttely on kestoltaan jopa perinteisiä gallerianäyttelyitä pidempi ja muotoansa muuttava ripustus on esillä Studio M3 uusissa tiloissa joulun alle 21.12.2018 saakka.

Näyttelyn nimi ”Mielikuvia muutoksesta” viittaa myös uudenlaiseen konseptiin, jota sisutusliike Studio M3 on lähtenyt kehittämään. Taide siirtyy perinteisestä galleriatilasta uudenlaiseen ympäristöön, osaksi ihmisten kodin suunnitteluprosessia. Studio M3 rakennetuissa interiööreissä taide saa ympärilleen kodinomaista pehmeyttä ja täydentää estetiikan kokemusta, jota ihminen kodissaan tarvitsee.